Červen 2006


Peugeot 907 GT

30. června 2006 v 17:19 | HOOKER |  OBRÁZKY - AUTA

Madonna - American Life

30. června 2006 v 17:11 | HOOKER |  MP3
Madonna - American Life KE STAŽENÍ ZDE

Album se jmenuje: American Life

Mattafix - Big City Live

30. června 2006 v 17:00 | HOOKER |  MP3
Mattafix - Big City Live KE STAŽENÍ ZDE

Album se jmenuje: Signs Of A Struggle

Black Eyed Peas - Lets Get Started

30. června 2006 v 16:52 | HOOKER |  MP3
A jeden malý detail, písnička se dříve jmenovala ,,Lets Get Retarded´´ místo nínějšího Let Get Started.


Black Eyed Peas - My Humps

30. června 2006 v 16:33 | HOOKER |  MP3
Black Eyed Peas - My Humps KE STAŽENÍ ZDE

Album se jmenuje: MONKEY BUISNESS

Honda Civic 3D - první foto

30. června 2006 v 10:57 | HOOKER

Honda Civic 3D - první foto

obrázek k článku

Design verze 3D není po shlédnutí špionážních snímků rozhodně žádným překvapením, zajímavější však už jsou bližší informace o této sportovnější variantě atraktivního pětidveřového hatchbacku. Honda uvedla, že se Civic 3D bude jmenovat Type-S, to ale nemusí platit na českém trhu, dost možná totiž jde pouze o označení výbavy (její vyšší verze by se měla jmenovat Type-S GT), u nás by mohlo i nadále jít o 3D Sport a Executive. Třídveřový model bude sdílet platformu s 5D a nabídne stejně velký zavazadlový prostor (415 l) a systém sklápění sedadel jako 5D. Automobilka zároveň slibuje, že oproti 5D dále vylepšila ostrost řízení a zlepšila jízdní projev a stabilitu v zatáčkách. Pérování prý bylo speciálně naladěno a byla změněna charakteristika tlumičů a pružin a rozchod zadních kol zahrnovat benzinový motor 1.8 i-VTEC/103 kW a stejně výkonný turbodiesel 2.2 i-VTEC. Zážehová jednotka bude k mání i s robotizovanou převodovkou i-Shift. Honda také prozradila pár informací o sportovní verzi Civic Type-R, která se představí v Paříži a prodávat se začne patrně v únoru 2007. Bylo definitivně potvrzeno, že motor 2.0 i-VTEC bude mít výkon 200 koní (147 kW) a Honda slibuje nekompromisní jízdní vlastnosti a ovládání. Ti, kteří spoléhají na to, že bude CTR opět nekompromisní sportovní náčiní s minimální výbavou, budou jistě potěšeni, pro ty, kteří by rádi měli i lépe vybavenou verzi tohoto hot-hatche, bude v nabídce také vyšší stupeň výbavy GT.


PEUGEOT 307 WRC

30. června 2006 v 10:43 | HOOKER |  OBRÁZKY - AUTA


Škoda Octavia PČR TUNING

30. června 2006 v 10:37 | HOOKER |  OBRÁZKY - AUTA
Co by za to naše POLICIE dala.cdfcdfcdfcdfcdfcdfcdf

Husqvarna TUNING

30. června 2006 v 10:32 | HOOKER |  OBRÁZKY - AUTA

POZEMNÍ RYCHLOSTNÍ REKORDY

29. června 2006 v 22:14 | HOOKER
POZEMNÍ RYCHLOSTNÍ REKORDY


Poznámky k tabulce:
Rekordy s červeně označeným datumem neuznala evropská automobilová federace FIA.
Od roku 1914 se rekord měří pro jízdu oběma směry, proto je oficiální rekord z roku 1914 nižší než ty předchozí.
Od roku 1963 neměly rekordní vozy poháněná kola, poháněl je tah turbíny nebo raketového motoru. Vyjímky mají za názvem vozu uvedeno: pohon kol.
Poslední sloupeček tabulky udává dosaženou rychlost v MPH, tedy v mílích za hodinu (1 míle = 1,609 km).
DatumVozidloŘidičkm/hMPH
18.12.1898JeantaudGaston Chasseloup-Laubat63,1439.24
17.01.1899JeantaudGaston Chasseloup-Laubat70,3043.69
27.01.1899JenatzyCamille Jenatzy80,3249.92
04.03.1899JeantaudGaston Chasseloup-Laubat92,6857.60
29.04.1899JenatzyCamille Jenatzy105,8665.79
13.04.1902SerpolletLeon Serpollet120,7775.06
05.08.1902MorsWilliam Vanderbilt122,4176.08
05.11.1902MorsHenri Fournier123,2576.60
17.11.1902MorsAugieres124,1077.13
17.07.1903Gobron-BrillieArthur Duray134,3083.47
05.11.1903Gobron-BrillieArthur Duray136,3384.73
12.01.1904FordHenry Ford147,0191.37
27.01.1904MercedesWilliam Vanderbilt148,5192.30
31.03.1904Gobron-BrillieLouis Rigolly152,5094.78
25.05.1904MercedesPierre de Caters156,4897.25
21.07.1904Gobron-BrillieLouis Rigolly166,61103.55
13.11.1904DarracqPaul Baras168,17104.52
25.01.1905NapierArthur MacDonald168,38104.65
30.12.1905DarracqVictor Hemery176,43109.65
23.01.1906StanleyFred Marriott195,61121.57
08.11.1909BenzVictor Hemery202,65125.95
16.03.1910BenzBarney Oldfield211,21131.27
23.04.1911BenzBob Burman227,46141.37
24.06.1914BenzL.G. Hornsted199,68124.10
17.02.1919PackardRalph de Palma241,14149.87
27.04.1920DuesenburgTommy Milton251,05156.03
17.05.1922SunbeamKenelm Lee Guinness215,20133.75
06.07.1924DelageRene Thomas230,59143.31
12.07.1924FiatErnest Eldridge234,93146.01
25.09.1924SunbeamMalcolm Campbell235,17146.16
21.07.1925SunbeamMalcolm Campbell242,57150.76
16.03.1926SunbeamHenry Segrave245,10152.33
27.04.1926BabsJohn Parry-Thomas272,40169.30
28.04.1926BabsJohn Parry-Thomas275,17171.02
04.02.1927BluebirdMalcolm Campbell281,38174.88
29.03.1927SunbeamHenry Segrave327,90203.79
19.02.1928BluebirdMalcolm Campbell333,00206.96
22.04.1928TriplexRay Keech333,95207.55
11.03.1929Golden ArrowHenry Segrave372,40231.45
05.02.1931BluebirdMalcolm Campbell395,96246.09
24.02.1932BluebirdMalcolm Campbell408,64253.97
22.02.1933BluebirdMalcolm Campbell438,39272.46
07.03.1935BluebirdMalcolm Campbell445,40276.82
03.09.1935BluebirdMalcolm Campbell484,52301.13
19.11.1937ThunderboltGeorge Eyston502,01312.00
27.08.1938ThunderboltGeorge Eyston555,91345.50
15.09.1938RailtonJohn Cobb563,47350.20
16.09.1938ThunderboltGeorge Eyston575,22357.50
23.08.1939RailtonJohn Cobb594,85369.70
16.09.1947RailtonJohn Cobb634,27394.20
05.08.1963Spirit of AmericaCraig Breedlove655,59407.45
17.07.1964BluebirdDonald Campbell648,59403.10
02.10.1964Wingfoot ExpressTom Green664,55413.02
05.10.1964Green MonsterArt Arfons698,34434.02
13.10.1964Spirit of AmericaCraig Breedlove754,17468.72
15.10.1964Spirit of AmericaCraig Breedlove846,78526.28
27.10.1964Green MonsterArt Arfons863,57536.71
02.11.1965Spirit of America-Sonic ICraig Breedlove893,77555.48
07.11.1965Green MonsterArt Arfons927,67576.55
13.11.1965Goldenrod (pohon kol)Bob Summers658,52409.27
15.11.1965Spirit of America-Sonic ICraig Breedlove966,37600.60
23.10.1970Blue FlameGary Gabelich1001,46622.41
04.10.1983Thrust 2Richard Noble1019,25633.47
25.09.1997Thrust SSCAndy Green1149,05714.14
15.10.1997Thrust SSCAndy Green1227,73763.04
12.08.2001Turbinator (pohon kol)Don Vesco737,63458.44

REKORDNÍ AUTOMOBILY - 4. DÍL (1965-1997)

29. června 2006 v 22:04 | HOOKER
REKORDNÍ AUTOMOBILY

4. DÍL (1965-1997)
Od šedesátých let dvacátého století se pro překonání světového rychlostního rekordu používaly automobily poháněné tahem tryskového nebo raketového motoru bez přenosu tažné síly na kola (kola nebyla poháněna). Čtvrtý díl "Rekordních automobilů" představuje některá rekordní vozidla bez poháněných kol. Zde si můžete prohlédnout tabulku, která obsahuje chronologicky seřazený přehled pozemních rychlostních rekordů.
rekordní vůz
rekordní vůzrekordní vůz
Green Monster
Jednomístný rekordní automobil, pohon leteckým tryskovým motorem General Electric J79 o tahu 8 000 kp.
S tímto vozem překonal Art Arfons několikrát světový rychlostní rekord, naposledy 7.11.1965 rychlostí 927,67 km/h. Při dalších pokusech v roce 1966 Arfons s vozem havaroval a vůz zničil.


rekordní vůz
The Blue Flame, 1970, Sinsheim 2004 The Blue Flame, 1970, Sinsheim 2004 The Blue Flame, 1970, Sinsheim 2004
motor rekordního vozu
The Blue Flame
Jednomístný rekordní automobil, pohon raketovým motorem o hmotnosti 350 kg a tahu 5 900 kp (přepočtený výkon asi 58 000 koní, tah se dal zvýšit až na 10 000 kp). Motor používal jako palivo zkapalněný zemní plyn LNG (Liquefied Natural Gas). Rozvor 7770 mm, vnější rozměry 11640x2330x2640 mm, výška kabiny 1560 mm, hmotnost 2945 kg. Nejmenší poloměr zatáčení 402 m, vnější průměr pneumatik 885 mm.
23.10.1970 dosáhl s uvedeným vozem Gary Gabelich rychlosti 1001,727 km/h a oficiálně tak jako první překonal rychlost 1000 km/h. Čas se měřil průjezdem letmé míle oběma směry. Vůz měl při opakovaných pokusech ještě překonat rychlost zvuku, ale to se již nestalo.
rekordní vůz
rekordní vůzrekordní vůz
Thrust SSC
Jednomístný rekordní automobil, pohon dvěma leteckými tryskovými motory Rolls Royce Spey 202, každý s tahem pře 9 000 kp. Vůz zrychloval za 4 s na 160 km/h a za 16 s na 1000 km/h.
15.10.1997 dosáhl s uvedeným vozem Andy Green rychlosti 1227,73 km/h a oficiálně tak jako první překonal rychlost zvuku. Jeho rekord nebyl dosud překonán.

Walter

29. června 2006 v 21:49 | HOOKER
Walter WIZ
1923
Provedeníosobní
Motorzážehový, čtyřdobý, vodou chlazený
Počet válců4
Vrtání / zdvih (mm)64 / 120
Objem válců (cm3) 1540
Výkon (kW)) (k) 15 (20,5)
Max. rychlost (km/h) 85

Walter Bijou

(1931)

Motor čtyřdobý šestiválec SV
Objem 3408 ccm
Vrtání x Zdvih 80 x 113 mm
Výkon 47,8 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 90 km/h
Hmotnost 1170 kg
Spotřeba 12l na 100 km

Walter Regent

(1932)

Motor čtyřdobý šestiválec OHV
Objem 3257 ccm
Vrtání x Zdvih 80 x 108 mm
Výkon 59 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 135 km/h
Hmotnost 1580 kg
Cena základní verze 90000 Kč
Walter Junior
(1934)
Provedení osobní
Motor zážehový, čtyřdobý, vodou chlazený
Počet válců 4
Vrtání / zdvih (mm) 65 / 75
Objem (cm3) 995
Výkon (kW)) (k) 17,5 (24)
Max. rychlost (km/h) 90

Walter JuniorSS

(1934)

Motor čtyřdobý čtyřválec
Objem 1089 ccm
Vrtání x Zdvih 76 x 76 mm
Výkon 26 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 120 km/h
Hmotnost 765 kg
Spotřeba 9-10l na 100 km

Walter Standard6

(1934)

Motor čtyřdobý šestiválec
Objem 2863 ccm
Vrtání x Zdvih 75 x 108 mm
Výkon 44,1 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 115 km/h
Spotřeba 10-11l na 100 km

WalterSuper6

(1934)

Motor čtyřdobý šestiválec OHV
Objem 2863 ccm
Vrtání x Zdvih 75 x 108 mm
Výkon 51,5 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 125 km/h
Spotřeba 14l na 100 km

Historie automobilů Aero

29. června 2006 v 21:45 | HOOKER

Aero 500

(1929)

Motor dvoudobý Jednoválec
Objem 499 ccm
Vrtání x Zdvih 85 x 88 mm
Výkon 7,4 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 75 km/h
Hmotnost 460 kg
Spotřeba 5,5l na 100 km
Cena základní verze 18800 Kč

Aero 1000

(1932)

Motor dvoudobý řadový dvouválec
Objem 999 ccm
Vrtání x Zdvih 85 x 88 mm
Výkon 19 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 95 km/h
Hmotnost 590 kg
Spotřeba 9l na 100 km
Cena základní verze 23900 Kč

Aero 662

Motor dvoudobý dvouválec
Objem 662 ccm
Vrtání x Zdvih 75 x 75 mm
Výkon 13,24 kW
Chlazený kapalinou
Rychlost 85 km/h
Hmotnost 500 kg
Spotřeba 6,5-7,5l na 100 km
Aero 30
MOTOR
Typdvoudobý dvouválecVrtání85 mm
Umístěnívpředu, za nápravouZdvih88 mm
Zdvihový objem998 ccmKompresní poměr5,2 : 1
Výkon30HP/ 22 kW/3200 ot./minMazánísměs olej-benzín 1:30
Doprava palivasamospádemObjem paliv. nádrže45 l
KarburátorAmal, SolexObjem chladiče16 - 18 l
Typ chlazenítermosifonové

SPOJKA - PŘEVODOVKA
Spojkasuchá, třecí, kuželová
Převody3 + Z
ELEKTRO
Instalace6 V,Pořadí zapalování1- 2
Zapalovánídynamoakumulátorové
NÁPRAVY
Přední nápravakyvadlováZadní nápravatuhá
Přední pérovánípříčným půleliptickým peremZadní pérovánípříčnými půleliptickými pery
Přední brzdymechanické, bubnovéZadní brzdymechanické, bubnové
Rozchod vpředu1180 mmRozchod vzadu1180 mm

FROG ZERO 1

29. června 2006 v 18:31 | HOOKER |  OBRÁZKY - AUTA
Pravděpodobně je to IFA ale může to být i něco jiného. 445644564456445644564456
464645464645464645464645Ale kdyby to někdo náhodou věděl na 100% tak se nám prosím ozvěte.Kontak naleznete v rubrikách.464645464645464645464645
DĚKUJEME

Ford Focus ST tech. údaje

29. června 2006 v 18:02 | HOOKER

Technické údaje - Ford Focus ST

Motor:
Typ motoru:př. zážeh
Válce / ventily:5 / 4
Zdvihový objem (ccm):2522
Nejvyšší výkon (kW / ot/min):166 / 6000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min):320 / 1600 - 4000
Provozní vlastnosti:
Maximální rychlost (km/h):241
Zrychlení 0 - 100 km/h (s):6.8
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km):13.8 / 6.8 / 9.3
Rozměry a hmotnosti:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l):385 / 1247
Objem nádrže (l):55
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry:
a) délka (mm):4362
b) šířka (mm):1840
c) výška (mm):1497
d) rozvor (mm):2640
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry:
g) podélný prostor vpředu min/max (mm):950 / 1170
h) podélný prostor vzadu min/max (mm):610 / 850
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm):1050
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):870
k) šířka vpředu (mm):1450
l) šířka vzadu (mm):1440
délka sedáku vpředu (mm):500
délka sedáku vzadu (mm):490
výška opěradla vpředu (mm):650
výška opěradla vzadu (mm):590
místo vzadu pod předním sedadlem:ano
!!!!!!!!! Další obrázky naleznete zde !!!!!!!!

Ford Focus ST

29. června 2006 v 17:59 | HOOKER |  OBRÁZKY - AUTA
!!!!!!!! Tech. údaje naleznete zde !!!!!!!!